,Freshly Cosmetics instal·larà un segon centre logístic al recinte firal de firaReus Events, per encarar la seva campanya del Black Friday, que allargarà durant tot el mes de novembre amb el seu “Freshly Black Month”.,El 25 de novembre de 2016 es va celebrar el primer Black Friday de Freshly Cosmetics, que va expedir més de 1.100 comandes. Els anys següents, les xifres van anar creixent fins arribar a les més de 211.000 comandes de la Black Week de l’any passat. Enguany, el Black Friday es convertirà en el Black Month i els fans de Freshly gaudiran dels descomptes més importants de l’any, que poden arribar en alguns casos al 50%, tant online com en les Freshly Stores.,En aquest període, la companyia preveu gestionar més de mig milió de comandes i per fer-ho possible, ha instal·lat un centre logístic efímer de més de 1.800 m2 a les instal·lacions de firaReus Events de l’edifici de REDESSA Tecno, que ja va ser la seu de les primeres oficines de Freshly a la capital del Baix Camp. ,La consellera delegada de REDESSA i regidora d’Economia, Coneixement i Habitatge, Teresa Pallarès, ha assegurat que ,El cofundador i CEO de Freshly Cosmetics, Miquel Antolín, creu que el Black Month ,Aquesta nova instal·lació permetrà adaptar i doblar la capacitat logística de la companyia i passar de les 64 àrees de preparació de comandes que hi ha actualment al centre de Gandesa, per arribar a les 128, sumant els dos emplaçaments.,El Freshly Black Month comença a partir de les 20 h del dilluns, 1 de novembre, i les comandes es repartiran en les dues instal·lacions logístiques, de Reus i Gandesa. Un cop finalitzi aquesta campanya, les 64 àrees de preparació de comandes instal·lades al recinte firal de firaReus Events s’instal·laran al nou centre logístic que Freshly Cosmetics està construint a Gandesa i que preveu inaugurar al llarg del segon trimestre del 2022.,Al 40% de descompte de tots els productes, se li sumarà un 10% addicional en comandes superiors als 59 €. A més, els Freshly Fans apuntats a la web durant aquesta setmana prèvia, podran gaudir d’un cupó extra del 5%. Per a celebrar-ho, tots aquells clients que facin una comanda superior a 29 € rebran de regal la versió mini de l’oli Golden Radiance Body Oil de 50 ml edició limitada, valorat en 15 €.,Aquest i altres descomptes i regals estaran disponibles online a i també a les tres Freshly Stores de Barcelona, Madrid i València.,En el marc del seu procés d’internacionalització, Freshly Cosmetics acaba d’obrir una botiga pop up a Itàlia, al centre comercial de La Rinascente, situat a la plaça del Duomo de Milà.,La companyia ha viscut un 2021 de rècord, superant el milió de clients i el milió d’euros de facturació a les seves tres Freshly Store; ha viscut el llançament de la seva línia de cosmètica sòlida, Freshly SolidPod i ha rebut diversos premis i reconeixements, entre els quals destaquen el premi a Millor Ecommerce als Ecommerce Awards 2021 i el premi a Millor Ecommerce i Millor Marca Digital als Digital Beauty Awards. Després de la campanya del Black Month, l’empresa espera arribar a una facturació de gairebé 55 M€, amb la vista posada en el seu següent objectiu: la internacionalització.,Pel que fa a REDESSA, amb aquesta adaptació de part del recinte firal com a centre logístic es continua treballant per estar al costat de les empreses i startups del territori, oferint nous productes i serveis, i adaptant els espais disponibles a les noves necessitats que planteja el context econòmic.,,Freshly Cosmetics és una aventura liderada pel cor de les persones i que té com a objectiu aconseguir la Revolució Freshly. La companyia sostenible, vegana i Cruelty Free formula la cosmètica natural més saludable, eficaç i innovadora per la pell i el cabell i crea experiències úniques per a les persones i el planeta. És una marca amb ADN digital que ha crescut a través del seu propi canal online i que l’any 2019 va iniciar la seva expansió amb botigues físiques a Barcelona, a Madrid i València. La marca té els més alts estàndards de qualitat i ecoinnovació, amb productes 100% vegans que contenen més d’un 99% d’ingredients i actius naturals. La companyia és una de les 10 Top Startups 2021 de LinkedIn Espanya i ha guanyat el premi a Millor Ecommerce als Ecommerce Awards 2021 i Millor Ecommerce i Millor Marca Digital als Digital Beauty Awards 2021. Freshly Cosmetics, Freshly Makeup, Freshly Kids i Freshly Pets formen part de la revolució Freshly. I tu? Uneix-t’hi!,,REDESSA és l’empresa municipal de l’Ajuntament de Reus que treballa al costat d’empreses, emprenedors, startups i spin offs per ajudar-les a fer créixer els seus projectes. Els nostres centres d’empreses són més que un espai: ofereixen serveis adaptats, creen comunitat i promouen la col·laboració i l’intercanvi de coneixement. Recentment hem posat en marxa una incubadora per a projectes tecnològics i un laboratori d’innovació per a petites i mitjanes empreses, amb les que continuem treballant per a fomentar el creixement econòmic. A més, REDESSA gestiona per encàrrec de l’Ajuntament de Reus, el Centre de Fires i Convencions de firaReus Events i l’habitatge de protecció oficial de la ciutat.
Tres start-ups de la Incubadora TIC & Foodtech de REDESSA entre les 100 més innovadores de l’Estat
Melius Organics, Next Reef Ecosistems i GrupB.live,, empreses participants de la Incubadora TIC i Foodtech de REDESSA, han estat seleccionades entre les 100 start-ups més innovadores recollides a l’APTE TOP 100 STARTUPS 2024 És la primera vegada que fins a tres...